tisdag 19 februari 2013

Men, jag fixade ju datorn..

Jag vet inte vad som hände nu! Den kör ju sina uppdateringar stup i kvarten, och det är väl bra tänker jag? Idag när jag slog på den så hade den helt plötsligt nollställt saker! Som mina mailkonton, mina (tre) bokmärken är borta i Chromen och så vidare. Är det bara för att den uppdaterat nåt eller är den på väg utför igen? Jag har ingen lust med att den ska vara trasig!

Jag börjar väl ta mig upp till ytan igen. Det blir ju så här emellanåt, jag dippar och boar in mig i min lägenhet och pratar inte med nån. Förutom här och några tillrop på Fejjan. Det är kanske ännu svårare för folk att förstå när jag ändå säkert låter relativt glad där lixom.. Jag vet inte. Det är nåt folk får acceptera, för det är ju bara så det är.

N hörde av sig igår och frågade om jag ville gå till affären, det var bra timat för det ville jag. Hade hon hojtat dagen innan så hade jag nog inte velat. Hon har också haft en liten ide-period.. Tydligen. Jag väntar på att hon ska komma hem så vi kan skvallras lite, haha.. Det händer grejer här må ni tro.

Det är väl själva fan att jag inte ska lyckas komma ihåg vad det var för tre bokmärken jag hade..

Jag mötte granne S när jag och Bullen var ute nu.. Stella (hunden) har samma härliga morgonhumör som morsan hennes har (jag). Hon gillar ju granne Ss hundar, det gör hon ju. Hon skäller ju inte på dem. Den ena vill gärna fram och hälsa på henne, det går okej så länge han inte beter sig som en slyngel, men idag kom han fram och nosade och hon ba morrade. Hon gjorde ingenting, hon visade inga tänder eller så, hon ba stod där och morrade. Det får man göra när man är en äldre dam, då ska grabbarna hålla sig på mattan! Sen gick hon och kissade istället..

Sa jag att jag sket i sköterskan sist? Det gjorde jag.. Det tog mig en och en halv timme att komma ur sängen och det var helt omöjligt för mig att lyfta luren och avboka. Men eftersom vi kommit överens om att hon bara ska skicka ut en ny tid åt mig när jag inte kommer så har jag fått en ny tid tills imorgon! Hur jag nu ska komma upp i tid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar