söndag 20 januari 2013

Mer skönhetsplotter

Vet inte när det här blev nån jävla hudvårdsblogg, men bra skit är bra skit och jag tycker ju om er och vill dela all skit, bra som dålig, med er.

För nån gång sen så fick jag en liten burk ansiktskräm i en Glossybox, "meh" tänkte jag och röck på axlarna. Jag testade den och tyckte att den var dåligt återfuktande.. Men sen antar jag att den krämen jag hade sedan innan tog slut och jag är snål och känner inte att man kan köpa nytt när man har nåt man måste göra slut på.

Då insåg jag att det var typ den ultimata ansiktskrämen!! Den ska släta ut och allt annat som de alltid gör, men det som övertygade mig var helt enkelt att min hud kändes piggare. Nån gång här efter jul så var jag på apoteket och de hade ett reahörn (den är såklart dyr som fan) och där hade de en förpackning med ansiktskrämen och nåt rengöringsgrejs till halva paketpriset!

Nu har jag plockat fram den för de värdelösa (snål I say) krämerna från kalendern är äntligen slut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar