måndag 3 december 2012

3:e December.

Dagens lucka inehöll en mascara! Ganska välbehövd. Det är väl en mindre storlek på den men å andra sidan så har jag nog aldrig gjort slut på en mascara innan den blivit gammal..

Nu var det väl helt fel dag för mascara eftersom jag gråtit sen jag vaknade idag, men jag testade den nyss och den verkar bra. Om man bortser från rödgråtna ögon och så vidare.

Varför dagen är skit?

Det uppstod en incident igår och även om vi pratade om det istället för att jag vänder på klacken och går så är ångesten outhärdlig idag. Andra kanske inte förstår hur saker triggar igång saker hos mig, men att "överge" mig på ett otryggt ställe tar fram alla de gånger som jag bestraffats med det som liten.

Jag drömde saker inatt också.. Jag kan inte kalla det mardrömmar för jag skulle göra vad som helst för att det var verkligheten. Det gör så jävla ont och jag orkar inte..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar