fredag 23 november 2012

Fjortisdraman..

Plural.

Att jag umgås med N verkar sticka folk i ögonen. Seriöst. En av hennes vänner fick nåt jävla hissyfit och "gjorde slut". Jag blir bara förbannad, och tycker hela grejen är omoget. Nu är det förvisso ingen som säger det här rakt ut, men det stinker triangeldrama till höger och vänster. Återigen, jag är färdig med att curla folk, jag må vara en gnutta egoistisk men so be it!

Vuxna jävla människor.

Jag och N har saker gemensamt, vi har hundar och promenerar därför ihop eftersom det är roligare med sällskap. Ibland gör vi inte sällskap och jag är övertygad om att ingen av oss gråter blod för det. Utan Ns inflytande hade jag aldrig fått häcken ur och gjort mina rosor, och tvärt om för hennes ängel som hon planerat i över tio år. Bra inflytande och ett tagande och givande. Och inte fan tänker jag be om ursäkt för det! Fjollerier..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar