onsdag 3 oktober 2012

Vaknade med ångest..

Vi tog sovmorgon till sju eftersom jag vaknade inatt och inte kunde andas ordentligt. Jag har känt att det varit helt okej att typ studsa upp på morgonen med idag fick jag tvinga mig upp.. Sen kom ångesten, mest över sjukskrivningar och ekonomi naturligtvis. Men på nåt vis klarade jag av att ringa till den superrara receptionisten på psyk och min läkare har skickat nytt intyg till fkass! Känner mig lite lättad i alla fall..

Hundmaten sinar och även om jag kan köpa kontant så har jag ingen skjuts, grannen jag brukar åka med har handen i paket så hon kan lixom inte köra.. Men hennes bror skulle nooog köpa hundmat åt henne i nästa vecka och då kunde han köpa åt mig med. Snälla, snälla människor... Om min mat räcker så länge. Den räcker nog inte till slutet av veckan. Men ja, mat ska hon ju ha och i värsta fall får jag väl bära hem 14 kg mat..

Ska försöka få igång datorn..

2 kommentarer:

  1. det absolut värsta är när vi inte har mat till våra älskade, jag känner med dig

    går det inte att köpa per faktura med hemkörning av hundmat? inte för att jag menar att det är något du bör göra eller att det är ditt bästa alternativ, men om det är ett måste? kanske inte ens går som sagt. jag har aldrig handlat kattmat med delivery.

    plenty of kramar och annat bling som du gillar
    ja du vet, my little ponys å malibu barbies

    SvaraRadera
  2. Det var nog dina my little ponys och malibu barbies som gjorde susen!

    Jag har fått in pengar nu på morgonen! Elen, missat besök på psyk och Illustrerad vetenskap (de räkningarna som jag hade över) är betalade! Hundmat och råttmat är beställd! Åh, vilken jävla lättnad!

    Jag hade gärna handlat på faktura, och försökte det igår, men jag är inte riktigt välkommen eftersom jag har markeringar hos kronolle fast jag är helt skuldfri sen över ett år.. Det är som det är. Jag beställer från Animail, det kostar väl kanske nån 50-lapp extra för fodret (778 spänn) men jag vill inte be om hjälp hela tiden. Smidigt och enkelt med maten levererad vid dörren. Och så gör jag en direktbetalning genom banken, också smidigt.

    Yay! Yayyayyay!

    SvaraRadera