torsdag 25 oktober 2012

Extramamma!

Ni minns när jag skrev om min vän som dog? Jag kanske inte gick in på det, men hennes mamma var en väldigt viktig person i mitt liv under uppväxten, där fanns alltid en trygg - om än okonventionell - hamn när jag behövde det. Många egenskaper jag har idag har jag fått från det hemmet snarare än mitt egna.. 

Igår när vi stod och väntade på bussen så kom hon gående i vimlet! Jag ropade på henne och vi bytte några ord innan bussen kom. Det var så kul att se henne, jag har tänkt en hel del på henne, jag har till och med skrivit ett brev där jag förklarade hur viktig hon varit för mig, men inte skickat det. 

Nu ska vi sammanstråla på alla helgon och åka ut till kyrkogården. 

Tatueringen är mindre svullen idag, den lugnade sig redan igår.. Jag är jävligt öm på ställen som han inte ritat på, hur fan det nu har gått till. Den är härligt kladdig, smular och samlar ludd och katthår dock.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar