söndag 16 september 2012

Hej världen!

Lite trött idag, men inte så farligt som jag väntade mig.. Jag var bra mycket nyktrare än de flesta, utan att nämna namn. Bandet rockade såklart, och jag blev glatt överaskad när det visade sig att de få låtar jag lärt mig någorlunda var de som spelades. "Bror" min var såklart höjdpunkten.. Och K var hemma från Dubai! Det var jättekul att se henne igen.. Jag hamnade såklart i "rökrutan" och kom i samspråk med P som jag inte tror att jag träffat förut, även om jag har skrämmande bra koll på alla genom fejjan, ibland är jag lite för bra på det där med information kan jag känna. Vapenlicens/körkortsmannen sprang mest runt efter alla och frågade om nån hade Ks nummer för han "ville prata" med henne, jag tror hon drog iväg ganska tidigt. Jag drack fatöl för 50 spänn glaset, men det fick duga..

Jag hade i alla fall jättekul! Jag behövde få lite luft och träffa lite folk, hälla i mig öl och rocka helt enkelt. Och kramas! Haha, herregud vad jag har kramats.. Det blir gärna så och bara jag är full nog så funkar det!

Lite kaffe på det här mina vänner, och sen känns det som om det suger i pizzatarmen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar