onsdag 5 september 2012

Kvällspromenixen..

Jag och I har gått kvällspromenix nästan varje dag.. Idag blev det en liten omväg mellan 2km och 3km som ni ser på kartan, orsaken var två personer med fyra småhundar (eller marsvin, vad vet jag) som tydligen tyckte att de skulle ta upp tio kvadratmeter med yta. Varken min hund eller fröken rottis var imponerade så vi gick över Österleden.. 



Jag antar att jag gör ett försök till att sova.. Fast antagligen blir jag pigg så fort jag klätt av mig och ålat mig ner under täcket med varm hund.

Ikväll har jag faktiskt rensat lite papper igen, jag hittade nån gammal pärm som verkar ha varit från min tid på IV (gymnasium för oss som inte hade betyg nog för att komma in på riktigt gymnasium, jag hade för övrigt 0.8 i medel från nian). Jag var kär i en Mattias, men jag har inget minne av vad fan han hette i efternamn.. Mattias kände knappt till min existens tror jag, men ack så snygg han var med sin punkfrippa och tydligen hade han kedjor på jackan, det framgick av dialoger som jag hittade i pärmen. Om ni är snälla så delar jag med mig av dem.. Jag borde ha skippat både Mattias och den dåvarande pojkvännen för den mycket bättre vad-han-nu-hette som sprang efter mig jämt.. Martin? Tror jag.. Ah, well..

-----------------------

Internetstalking rulez.. Kan rapportera att det blev småbarnsfar med valfri kombibil även av Mattias med kedjorna. Är det bara jag som inte är vuxen än lixom?? 

2 kommentarer: