fredag 17 augusti 2012

Grubblerier..

Det rör sig en massa i huvudet på mig, det är lite svårt att få tag i också. Allt är alltså precis som vanligt!

Ikväll har jag på något vis lyckats bädda rent i sängen och ta en dusch. Normalt sett är jag mycket noga med att bädda rent varannan vecka, men nu har det säkert gått sex veckor! Men nu är det gjort, tamejfan. Duschen var mest för att jag ska ut och åka med grannen imorgon.. Haha, inte tänker jag på mig själv heller! Jag invigde min nya duschkräm med hallonmojs från Bodyshop, de är helt fantastiska. Den här köpte jag dessutom till halva priset, och jag köpte samtidigt ett (en?) bodybutter i samma doft. Tror aldrig min hud varit så icke-bråkig som nu när jag använder de här produkterna... Jag fick sheasmörgrejset i julklapp av min mor.


Imorgon ska jag som sagt ut med grannen, vi ska åka till ÖoB (fast jag har alltid och kommer alltid säga ÖB, precis som att stora Coop heter OBS, så är det med den saken), och jag ska spana på om de har några bra badenbaden-dynor. Att sitta på en trasmatta i en badenbaden-stol är inget jag rekommenderar.. Min gamla plaststol har till slut gett upp, det var väntat efter +25 år av väder och vind. Grannen är på jakt efter en snöskyffel! Ja, hon förstår också att det är hopplöst, men svärsonen önskade sig en och han fyller år..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar