onsdag 22 augusti 2012

En sån där dag..

När man inte kan göra nåt annat än att låta kroppen vila sig. Vi har spenderat den största tiden av dagen i sängen, jag har inte kunnat somna men vilat ändå. En av de allra bästa grejerna med min hundunge är att man alltid kan övertyga henne om att man ska ligga under filten och mysa, alltid! Det är väl inte riktigt bara därför jag har hund, men det är helt klart en bonus att ha en varm boll bakom benen när man sover. 

Jag har faktiskt aldrig träffat en hund som är så närhetstörstande som min vovve, och det har varit en liten prövning för mig.. Nu är jag helt enkelt van vid att hon nästan alltid vill ha fysisk kontakt med mig. Hon tyckte att det här med nya stolar på balkongen (badenbaden) var en superb idé och klättrade upp och satte sig i mitt knä. Med alla sina nästan 30 kilo. 

Men ja, min poäng var att jag inte har gjort ett skit idag. Det var inte idag vi pratat om att åka och handla, antar jag. Tydligen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar