lördag 11 augusti 2012

Betalar priset..

Ja, som ni alla vet kära vänner, i alla fall de som delar min sjukdom, så vet ni att det finns ett pris att betala. Bara för det så hittar jag inte på det jag ville citera, men det är nåt i stil med "ta vad du behöver, och betala sedan priset". Så gör jag ganska ofta.

Så ja, jag är slut, jag är trött och jag är jävligt grinig. Jag är way behind på typ alla era bloggar, bland annat. Eller, det är jag på det mesta. Har tredje världskriget brutit ut? Sorry, jag var upptagen med att gräva on tha internetz.

Utan min sjukdom, sättet min hjärna arbetar, skulle jag inte kunna göra sånt här över huvud taget. Jag sätter mig lixom i baksätet och låter den styra mig, fingrarna knappar av sig självt. När jag sedan försökte konversera på engelska med min canadensiska vän så skrev jag "where" istället för "very", som i "it is where cleansing". Han ba "where what?". Sen skrattade han åt mig..

Jag vill passa på att säga att om nån som läser det här tänker ha nån åsikt om det och tänker jiddra om saken så är det ingen ide, jag är inte intresserad av att tjafsa om saken, och här i min egna lilla blogg så tänker jag skriva exakt vad fan jag känner. Jag gnäller precis exakt så mycket jag känner för och jag släpper saker när jag känner för att göra så. Fucking punkt. 

Fine, det räcker att säga att jag är sur.. Känner mig jävligt ouppskattad och jag tycker att saker har skötts jävligt illa. Hycklerier, är vad det är.

3 kommentarer:

  1. stora kramar coming your way
    och du, om det är någon som svikit dig (några) så är det klart det är fuckem all
    nu vet jag inget men men.. just sayin
    ta din tid och rå om dig själv
    du missar ingenting eftersom världen rullar på med samma historia igen och igen

    SvaraRadera