onsdag 25 juli 2012

Telefonen ringde..

Normalt sett blir jag jääääävligt grinig om jag blir störd av till exempel telefonen innan jag fått i mig båda mina muggar kaffe! Men nyss ringde kompisens pappa! Haha, jag har inte pratat med honom på flera år, delvis för att jag inte riktigt orkade babbla med honom, och sen gör mitt mående att jag stänger av mig från allt och alla och sen känner jag mig dum och då vill jag inte prata för att jag känner mig dum.. Och så vidare, en negativ cirkel.

Men det var kul att prata lite med honom! Han lät pigg och glad! Nu lär det väl inte bli nån flytt till grannstaden för honom, och ingen fiskedag för oss. "Men du får inte göra illa fisken..", sa jag. "Nejdå, jag slår ihjäl den på en gång!", svarade han! Haha, skruttgubben..

----

Inte terrorringa Annan... *sad face*

1 kommentar:

  1. Precis, då är vi på samma spår! =)
    Man bör försvara sina nära, något annat är
    konstigt i mina öron... ;)

    SvaraRadera