söndag 22 juli 2012

Me and my dog..


Den här bilden är jättegammal, men jag gillar den jättemycket! Hundskrället har inte ens fått vita hår i ansiktet än! Och ja, jag är ju lika mycket yngre jag.. Kan också vara den dåliga upplösningen på kameran som gör att min hud typ ser perfekt ut.. Ah, nu blev jag deprimerad av den istället..

Kom på att jag lixom inte lagt upp nån bild på mig själv, och det är för att det i stort sett inte finns några bilder på mig eftersom jag har en extrem aversion mot kameror.

2 kommentarer:

  1. Haha, jag fick i alla fall till det, trots att jag
    blev smått rädd. ;D
    Det jag bad om var vitt vin med smultron, så jag
    fick detta mousserande..
    Men det kostade bara ynka, underbara 59kr!!!! =D

    SvaraRadera
  2. att få se dig och din hund var en trevlig överaskning =)) jättefina båda 2!

    SvaraRadera