måndag 25 juni 2012

Trött, trött, trött..

Trött idag.. Vet inte om det är för att det har regnat hela dagen.. Orkar inte ens läsa bloggar, än mindre skriva nåt vettigt. Men jag måste verkligen ta mig till affären idag.. Har ätit åtta skivor konserverad ananas idag.

Vaknade tidigt i morse av en mardröm, jag hade två bullar (hundar alltså) och jag hade bundit dem vid nåt bord (vilket jag aldrig skulle göra) och köpte bakelser (så går det när man kollar på bakverk det sista man gör innan man somnar) och när jag kom tillbaka så hade de gjort nåt påstod han i kiosken, bitit nån eller nåt (fast nåt offer fanns inte kvar så jag tvivlar minsann på den saken), och kiosksnubben hade ringt polisen och försökte få mig att prata med dem, jag tog på mig min lackrock (!?) och tog mina hundar och drog..

Kunde inte somna om men hundungen sov så vi låg kvar och mös till lunch.. Jag var rätt pigg när jag låg där, men så fort jag gick upp så kändes det helt omöjligt att hålla ögonen öppna.

Så dagens mål blir väl ica.. Sen är det ju den där jävla säcken också. Det är svårt nu, för mycket ångest runt att slänga saker. Skitsaker också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar