torsdag 28 juni 2012

Lol catz


Jag älskar den här bilden, jag kan inte titta på den utan att fnittra lite.. Så ja, vi kan väl börja med den!

Mina katter är allt annat än lol catz, inatt har de rivit halva sovrummet. Eller haft ner några böcker i alla fall. Precis när jag höll på att somna! Felix har fått för sig att härja med nåt bakom gardinen eller med gardinen eller fan vet, och jag blir lika arg på honom varje gång. Han hade ju inte ner böckerna dock, det är han alldeles för tjock och långsam för..

Jag har försökt ringa F-kass men hon är på möte till klockan ett, hon är helt omöjlig att få tag i..

Pms, I haz it.. Tänkte försöka kanalisera det till att göra nåt praktiskt här hemma. Men det tänker jag ju i och för sig varje jävla dag så vi får väl se hur det blir med den saken. Nu ska jag ha kaffe. Sen får vi se.

--------

Jahaja, min sjukskrivning har gått ut! Helt säker på att han skulle skriva den fram till november.. Glad? Not so much.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar