torsdag 3 maj 2012

Svammel i huvudet.

Jag har försökt samla tankarna till ett tema-inlägg på Sisters, men det går inte. Jag siktar väl för högt som alltid, men.. Men vadå? Jag vet inte..

Katten verkar må mer eller mindre som vanligt faktiskt, jag fattar ingenting, men jag tänker ju inte klaga.. Veterinärtiden är ju inte förens den 10:e (den tidigaste de hade..) så jag behöver inte stressa över om jag ska ta den eller inte. Blir det akut så är det bara att åka raka vägen till Strömsholm..

Jag undrar hur många bokstäver jag har raderat idag?? Fyrdubbelt av vad jag faktiskt valt att spara, minst.

Äh, jag går och röker..

6 kommentarer:

  1. är det därför ingen skriver på sisters tro?
    det ska inte siktas högt, men ja ja kanske naivt att tro det skulle fungera hehe

    hoppas kissen får sova gott bredvid dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kan det säkert vara.. Men vi får väl föregå med gott exempel och hoppas att nån annan blir inspirerad! :)

      Radera
  2. Tycker dina initiativ på Sisters är superbra! Du rullar en sten som drar med sig andra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad söt du är.. Yes, jag kastar sten. :P

      Radera
  3. håller med förre talaren
    vi är ju proffs på att inte se hur bra vi är själva (talking to u anna) det verkar som vi inte är helt olika ju

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst gör vi lätt det, och det är nog inget som bara gäller oss med psykiska problem, det är nog vidare spritt än så. Fan vad trött jag är, vet knappt vad jag skriver..

      Radera