söndag 13 maj 2012

Söndag..

Fixad och klar inför söndags-date med C, pizza och Big Brother.. 

Fick en pratstund med min äldsta och bästa vän U igår! Vi har inte setts på tusen år känns det som, men jag vet att när vi gör det så känns det alltid bra. Jag hoppas vi kan styra upp nånting snart, en vinkväll eller nåt. Hänga med brudgänget! Haha, har jag tur har de nån stroppig grabb med sig som tjatar om sin fancy klocka som kostar en månadslön, då kan jag få dra "Hej, jag är galen"-kortet! White-trash-FTW!

Idag har jag fått avklarat:
Köpa rök
Köpa ostbågar
Duscha
Tvätta håret

Och ja, de två första punkterna var prioriterade.. 

Jag har en grannjävel som jag stör mig så förbannat på, hon har två stackars ungar som kanske är sjuish, födda samma år, som hon gapar och skriker på. Ungarna skriker ju lika mycket själva, och verkar inte riktigt gilla att använda riktiga ord.. Nu hivade de upp sin boll på en balkong och hon gick och hämtade den.. Hade den hamnat på min balkong, om den nu inte varit nätad, så hade de ju aldrig mer sett röken av bolljäveln.. Omnom hade hunden sagt. Hon har nån slags lätt intelligenshandikapp och jag förstår inte hur hon ens får behålla ungarna. "Är ni dumma i huvudet, fattar ni trögt" stod hon och skrek tidigare.. För att ungarna inte skulle sparka bollen på bilarna, vilket de inte ska såklart, men det hade heller ingen effekt. Hon skrek väl nåt liknande när hon försökte lära dem att cykla.. 

1 kommentar: