onsdag 9 maj 2012

Rastlös och ofokuserad..

.. är jag.

Tänker varje morgon att "idag, då ska jag fixa det ena och det andra", sen är klockan helt plötsligt elva minuter över midnatt och jag har inte gjort ett skit.. Några timmar har väl i och för sig gått åt till att svära och skälla på Galaxyn som inte alls ville göra som alla sa att den skulle göra om man bara tröck (tryckte på riktig svenska) på rätt knappar, inte förrens jag kollade upp vilken version av android den har och sökte på det och gjorde som de sa så fungerade det. Naturligtvis..

Funderat en del också.. Jag har liksom hållit saker ifrån er.. Fast inte. Jaja, kryptiskt, jag vet. Jag tycker i alla fall att det känns bra att ha återupptagit kontakten med den personen som på nåt konstigt vis ändå kanske känner mig allra bäst. Även fast en hel del förändrats och världen rasat. Ah..

1 kommentar: