måndag 7 maj 2012

Måndag.

Det är måndag, mina vänner, och ni vet vad det betyder. Jag har två fasta punkter, Måndagskören och Måndagssäcken.  Kören har varit här och stampat runt och sjungit halleluja som brukligt, och min säck är klar. 

Jag är extra nöjd med mig själv idag eftersom jag tog en "grej" som jag gått och tittat på länge nu. Utan att göra nån längre utläggning om hur och varför och bla bla bla så kan vi väl sammanfatta det som att jag har issues och de sätter käppar i hjulen för mig ganska ofta. Men nu fick jag nog och mötte upp ångesten och klappade till den med en tidning på nosen. 

Jag har hunnit med att bråka lite med telefonen också, jag tycker inte riktigt om att allt, precis allt, är sammankopplat. Jag la in min mail och helt plötsligt dök varenda bild jag någonsin lagt upp i någon blogg upp i galleriet, eller vad det hette. Praktiskt, men för den paranoide känns det lite olustigt. 

Försöker hitta den där grejen som visar vart man har gått.. Tror jag har Instagram och Rumble... Javetinte.. 

1 kommentar:

  1. SV: Så här tar man en skärmdump på telefonen http://www.youtube.com/watch?v=r8wIKoQa6Pk

    Kalendern kan du lägga upp som en widget om du vill ha den på din startsida.

    SvaraRadera