onsdag 30 maj 2012

Glossybox!

Satan vad jag har sovit dåligt inatt.. Jag blev förbannad på solhelvetet som envisades med att skina in hela tiden, och jag längtar efter mina svarta gardiner.. Men för att sätta upp dem så måste jag fålla upp dem och helt plötsligt blev det jättejobbigt och jag sitter här med mina glesa ljusinsläppande gardiner. Hunden har flugit upp av diverse ljud och katterna (Cujo) har levt rövare. Vält papperskorgen och petat på saker som han inte har att göra med. Felix, mannen i huset, har envisats med att sengånga sig upp bredvid mig och får för sig att ligga på kanten som han inte får plats på, puttar man bort honom så är han strax tillbaka igen, fast inte lika raskt som Cujo. Och varje gång jag härjat så har hunden vaknat och klivit ut från under täcket (och dragit av mig det), sen kommer hon på att vi ska sova vidare och trycker sin kalla näsa mot mig för att jag ska lyfta upp täcket igen.

Han är en speciell katt den där lille mannen, prinsen. Istället för att komma och gosa som en normal katt så kan han sätta sig bakom mig och glo på mig, göra kullerbyttor när man klappar honom och ta sats från bredvid mig för att landa med alla sina miljarder kilo på min bröstkorg.. Okej, jag är bortskämd med extremt snälla och gosiga katter..

Jag sov mig raka vägen igenom vattenavstängningen i alla fall..

Nu har jag varit och handlat, plus hämtat mina paket. Min glossybox innehöll bland annat en hudkräm som luktar sockervadd!! En parfym, en borste (gethår, känns inte okej) en lipliner (orangetang?) och ett .. nån slags puderish (peachy glow). Man får en fin låda också, lådan är minst lika viktig. Jag har hämtat mina konstiga trekvartsbyxor men inte öppnat påsen än. Och tvättat håret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar