torsdag 19 april 2012

Sköterskan..

Hon är bra min sköterska, vi babblar om allt möjligt som inte har med vård att göra. Hon tycker precis som andra att jag inte behöver negativitet i mitt liv just nu, och det har hon helt rätt i. Vi kom in på lite av de där sakerna som är jävligt svåra för mig att prata om, men det gick bra. Det berörde mer min utmattning och hur min "familj" agerat runt allt. Alla mina känslor är nedpackade i nåt litet kontor som jag har låst dörren till.

Jag hade ingen feber i morse! Men jag ska kolla nu när ni ändå är med mig.. Jag såg, i spegeln i hissen på väg upp till sköterskan, att jag ser ruskigt blek ut, och jag känner mig lite kallsvettig.. Jorå! Den stiger över 37 här! 37,4..

Det här med inget nom i veckan har kollapsat skulle jag säga, jag vet inte hur jag lyckades köpa så mycket nom idag! Men det var nåt nytt och det låg där vid kassan och ja.. Det blev så. Jag köpte proviva-drycker också för att hjälpa mitt haltande immunförsvar lite..

Jag ska lägga mig en stund och äta nom och dricka tranbärsdryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar