torsdag 26 april 2012

PewDiePie!

Jag älskar den här killen! Jag ramlade in på hans youtube-kanal av.. ja av nån anledning som inte har med just den här videon att göra. Men det var här jag insåg att jag är hooked..


PewDiePie är en svensk kille som tydligen tagit the internet maschine med storm! Han gör det här på heltid, seriöst, han sitter och spelar spel på heltid och får betalt för det. Han skriker som en flicka när busen kommer, och han får betalt för det.

Nåväl, jag hittade den här videon i natt och skrattade så jag höll på att kvävas. Det finns en tvåa..

5 kommentarer:

  1. Hans tjej kallar sig för CutiePie.
    Får de ungar kan de kalla den för KidneyPie... eller nått.

    o_O

    SvaraRadera
  2. Kidney var vad du kom på?? Haha.. Kanske bättre att välja en Pie som faktiskt är god? Apple? Rhubarb?

    SvaraRadera
  3. "Kid"... u know. Men KidPie vore lite för bestialiskt så då fick det bli KidneyPie istället.

    SvaraRadera
  4. hehe tackar för lite skratt.. i mitten på detta klippet skratta jag rätt rejält
    http://www.youtube.com/watch?v=LgSMlpDpl1M&feature=relmfu

    SvaraRadera
  5. Han har laddat upp en ny dansvideo nu haha

    SvaraRadera