tisdag 24 april 2012

Hej..

Jag lugnade ner mig nånstans mot sen kväll igår..

Inatt drömde jag om att jag körde bil. Jag är en jävel på att köra bil när jag drömmer! Not so much i verkligheten.. Hade en svart BMW (tror jag) som jag drog runt i, hade koll på att det flyttade in trevliga pojkar i min trapp (tycker det räcker med Ryssen, men ändå) och sen blev min lilla fina bil slaktad av missbrukare på morsans gata (no shit). Inte för att det kryllar av missbrukare på hennes gata, mer att när mina drömmar närmar sig henne så brukar det hända sånt där.. Analysera? Näh, jag tror jag har greppat det där ändå.

Men jag krockade inte, körde inte ner i stora cementrör, bromsarna slutade inte fungera, inga delar av bilen blev till djur, och framför allt så var det ingen som försökte döda mig. Med andra ord, en rätt bra dröm.

Jag vet, sånt där är mardrömmar, det jag drömmer om och som sänker mig totalt är inte mardrömmar, det är verkligheten som är maran i det.

Kinden är i stort sett bra också, ifall ni undrar.. Febern har jag inte tagit, för jag vill inte! Jag är lite busig och rock ´n´ roll och trotsar min eventuella feber! Jorå, så är det..


5 kommentarer:

  1. Det är rätt skönt att drömma man kör bil.
    Är det länge sen du körde IRL?

    SvaraRadera
  2. Klockan för kommentarerna stämmer inte.
    Så morgonpigg är inte ens jag.

    SvaraRadera