söndag 22 april 2012

Go! Go! Go!

Försöker peppa mig själv lite, motivationen ligger inte jättehögt idag, känner jag.. Tänkte att det skulle vara fint med en dusch och en hårtvätt inför min stående dejt med C. Gärna köra en maskin 40 också.. Det här känns väl inte som ett jätteprojekt?? Men likförbannat sitter jag här och letar musik på tuben istället.

Återkommer..

-----

Sådära! På nåt vänster så får jag mer driv att göra saker när jag skriver ut dem här. Känns som om ni är med mig, som om jag inte vill göra er besvikna. Så jag har duschat! Haha.. Jag hoppas det känns bra för er, för det känns bra för mig..

----

Nä nu jävlar, mina vänner! Jag har sminkat mig inför kvällens dejt! Yes, you may göra vågen nu..

4 kommentarer:

  1. dejt? jag blir nervös bara jag hör det order hehe
    hoppas på lyckad sådan, och förtälj när du återkommer!! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, vad alla missuppfattar! Det var bara min stående Big Brother-date med min (kvinnliga) granne ju! :D

      Radera
  2. Jag blev ju nästan besviken över att det inte var en dejt med det manliga könet.
    Eller blev jag det förresten? Hmm..

    SvaraRadera