måndag 9 april 2012

Dysfunctional Professional

Varför lyssnar jag inte konstant och alltid på Backyard Babies?? Jag har ju till och med cd-skivorna..


Kvällen har spenderats uppe hos C, med pizza och Big Brother. Vi är mycket nöjda med att Marcel fick packa väskan och åka hem. Ju mer jag sett av människan och hans genomvidriga personlighet, ju groteskare har hans utseende blivit. För mig.

När vi väntade på maten, förresten, när vi stod där i godan ro och pratade skit, så kommer fyllo nr 1 och tycker att han ska hälsa på min hund. Jag sa ifrån eftersom att jag vet att hon inte gillar att bli påhoppad sådär av folk hon inte känner, speciellt inte när de är fulla. Han stod där och tjatade att "släpp fram henne" och jag sa nej och så gick konversationen fram och tillbaka några gånger. Sen kom fyllo nr 2 och är på väg fram, jag säger tydligt att "du kommer inte fram hit" men det fattade han inte och mer eller mindre skulle tränga sig förbi C fram till hunden. Jag röt i med ett rungande "NEJ" och då tittade han upp på mig. Fattar inte vad det är som är svårt att förstå..

Äh, vet inte vad jag ska skriva.. Skulle vara kul att vara kär känner jag, det var länge sen. Musiken påminner mig om diverse tider med diverse människor.

Och jag har nog bestämt mig för vad för slags motiv min första gaddning blir. Jag gör som jag alltid gör och velar och väljer och jämför och ändrar mig och börjar om, men jag tror på det här. Nytt liv, right? Ska skriva ut den och boka tid med en helt otrolig tatuerare som är i stan semi-tillfälligt.

Surrigt idag, det snurrar en massa grejer i huvudet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar