söndag 25 mars 2012

Shopping!!

Alltså, ni fattar inte hur glad jag är just nu. Jag har varit på shoppingtur med M, vi var bland annat till Willy´s och hittade middagskorv! Sen jag blev vegetarian så är det två saker som jag speciellt har saknat, falukorv och bacon. Jag vet inte om den här är god, det återstår att se, men som jag ser fram emot att göra korv och makaroner! Man kan till och med göra den i ugn står det!! Med ost och grejs!


Jag har köpt en hel massa annat också, jag vet inte riktigt vad som hände. Vi satt i bilen på vägen hem och undrade hur det här gick till och hur våra stackars små betalkort mår.. Men, allt var nödvändigt, jo det var det.

M flyttar från gården nästa helg, och det är däremot jättetråkigt.. Visst, vi pratar om att ses och att jag och hund ska komma ut och hälsa på, men jag vet hur det brukar bli med sånt där.

3 kommentarer:

  1. det är så roligt nuförtiden kommer det nya veggoalternativ hela tiden, man hinner inte testa alla saker känns det som
    berätta gärna hur det smaka

    SvaraRadera
  2. Jag är nyfiken och har en seriös fråga, äter du som vegetarian ost?
    Orsaken jag frågar är självklart på grund hur löpe tillverkas.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får fråga hur mycket du vill! :) Jo, jag äter ost och jag vet hur löpe tillverkas. Det finns ostar med nån annan (syntetisk?) sorts löpe som jag såklart hellre köper när jag får tag i den. Jag tycker bara hemskt mycket om ost. :C

      Radera