fredag 23 mars 2012

Or the elephants will forget to remember what you said.

Sitter fortfarande på stulet nät, jag fick tag i comhem till slut igår, via facebook. Men sen bestämde sig fejjan för att man inte skulle få skicka mail eller chatta så jag har ingen aning om mitt svar gick fram eller inte. Det har i alla fall inte hänt nåt.

Idag måste jag iväg till apoteket, min astmamedicin (nu har jag i och för sig inte astma, men whatever) var slut när jag skulle hämta ut den i måndags, och jag känner att jag behöver den. Speciellt om jag ska kunna riva runt bland dammet här hemma. De skulle nog få hem den idag, men de visste inte säkert. Jag måste komma iväg och ta det där blodprovet också, för att utreda allergi. Men livet kommer hela tiden emellan ju. Plus att jag verkligen, verkligen, verkligen inte vill bli stucken.

Grubblar lite på om att jag borde sluta grubbla så mycket och sluta bli så irriterad på allt.. Speciellt på folk som inte har nåt begrepp om vad de gör för fel. När de alltid har rätt och jag alltid har fel så spelar det ju ingen roll vad jag säger, eller hur? Nåja, jag får väl öva på saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar