fredag 9 mars 2012

I just came to say "Hello"..

Vi gick och käkade på en indisk restaurang, Papps med fru och jag. Väldigt gott, och synd att det ligger i city där jag sällan väljer att vara. Papps tyckte inte riktigt att jag skulle använda min nattdukslampa efter att jag berättade att det var lite glapp i brytaren och man lixom fick skaka på den för att den skulle funka.. Jag kom hem med nya sladdar till mina sovrumslampor och är ganska nöjd med mig själv efter att jag skruvat i sär den ena och fixat den med fin ny kabel! Den andra fick jag inte isär förrens jag bankade på den med handtaget på skruvmejseln, och den går nog inte riktigt att använda igen. Jag får ta och köpa sån där sladd som har en sån där moj som man sätter fast glödlampan i.. Okej, jag kanske inte är så haj på det här med termer, men jag kan faktiskt fixa det mesta själv. Papps var inte jätteimponerad åt mitt "jag har faktiskt gått ellära!", men det har jag. Fick fett bra betyg också. Sen var han i och för sig en av de lärarna som tyckt om mig.. Sådär som en del lärare gör. 

Jag somnade lite här på kvällen, efter att jag sovit uruselt i två nätter. Men inte slapp jag mardrömmarna för det.. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, om jag ska försöka somna om (i stort sett lönlöst) eller diska eller rota i de tre (3) kassar med böcker jag fick! 

Jag hatar förresten att jag inte orkar läsa.. Vet inte riktigt när jag la ner det, men jag har inte riktigt ro för att läsa nu. Det kanske går över snart, jag hoppas det? 11.22.63 ligger här bredvid sängen och väntar på att vi ska umgås.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar