fredag 2 mars 2012

Hej igen..

Jag bytte smink och då gick det lite bättre.. Även om inget smink i världen kan dölja hur jag mår.

Hunden blev duschad och det gräts många tårar från hennes sida. Att naken (blöt hund är blöt) försöka brottas med 30 kilo icke medgörlig hund, försöka parera så hon inte smiter samtidigt som man försöker göra hunden hal genom att smeta in så mycket schampo man hinner bara för att upptäcka att shampoflaskan krånglar är en upplevelse.  Efter det hade jag en högst upprörd hund som stånkade och muttrade och suckade och satte sig och glodde på mig som straff för mitt fruktansvärda beteende. Nu snarkar hon, och luktar gott.

Jag är totalt förvirrad och har ingen aning om vad jag hade tänkt packa och svär redan nu att aldrig mera åka hemifrån. Skorna är inge bra och kläderna kommer inte bli bra och det finns inga rena skålar och jag vill ha nyponsoppa. Typ så är det. Åtta naglar har jag fixat.. Men om 24 timmar så hoppas vi att jag är gladfull och har svinkul och är dryg som fan mot folk jag aldrig mer behöver träffa. Och att det fanns annat än potatis för en vegetarian på buffen. Då siktar jag på efterrätts-bordet ganska omgående.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar