onsdag 15 februari 2012

Kurrkatt.

Sitter med min fina katta i knät, hon kom och ville ligga här självmant och då säger jag ju inte nej, även om hon luktar helvete ur munnen. Nyss gick hon på lådan och det var glädjande att se! Hon har sovit hela natten i fåtöljen och inte gjort ett ljud, jag har i alla fall vaknat två gånger och ropat på henne tills hon visat livstecken.. Enda gången hon rört sig, vad jag märkt, är när jag vaknade klockan sex av att hon satte upp tassarna på nattduksbordet, och då fick hon mitt vattenglas. Hon har fått lite mjölk av mig även om jag vet att katter inte ska dricka vanlig mjölk men nu fick hon det för att jag ville se att hon dricker och så..

Det verkar väl inte som att njurarna lagt av i alla fall..

Tycker klockan kan gå lite fortare så att vi kan åka och de kan säga att det är lättfixat och jag får ta hem min katt igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar