måndag 23 februari 2015

Is on!

Häj..?

Åh, det här går ju sådär. Med bloggeriet alltså. Men jag har i alla fall färgat håret idag. Och jag har inte gått postal på min granne. All is well alltså.

Eftersom att jag är en fabulös vän så erbjöd jag mig att inte-fika i en hel månad för att peppa min vän som fick order om att inte göra så. Idag är dag ett. Det har gått bra. Om inte posten hade varit dumma i huvudet och faktiskt gjort sitt jobb med att leverera mitt paket så hade jag inte behövt tejpa upp en godispåse på kylskåpet heller, då hade jag ätit den i fredags när den skulle ha kommit hit. Istället sitter den och hånar mig, eller peppar kanske, på kylskåpet.

Är det normalt att tejpa fast mat på utsidan av kylskåpet? Bör jag bli orolig..? Med spöktejp.

Ahja, vi borde göra det här igen snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar